Oferta

Kapitalne remonty silników

Proces regeneracji silnika zaczynamy od weryfikacji stanu wszystkich powierzchni przylgni montażowych. W większości przypadków regenerujemy powierzchnie styku połówek karterów tak, aby wyrównać krzywizny powstałe w wyniku nieprawidłowego demontażu lub skręcaniu silnika z niewłaściwą siłą. Operacja ta jest każdorazowo niezbędna gdy mamy do czynienia z silnikami, w których lewa I prawa strona karteru nie pochodzą z jednego zestawu fabrycznego. W takiej sytuacji niezbędnym jest ponowne wykonanie płaszczyzn w miejscu styku z podstawami cylindrów tak, aby zachować wymaganą prostopadłość cylindrów z uładem korbowo-tłokowym. Całość obróbki mechanicznej zużytych komponentów jest przeprowadzana w naszym warsztacie.

Regeneracja gaźników Linkert oraz Schebler

Regenerację zaczynamy od czyszczenia i weryfikacji stanu gaźnika.
Wytarty gardziel przez przepustnicę zostaje roztoczony na wymiar nowej
nadwymiarowej przepustnicy. Usuwamy luz promieniowy osi przepustnicy,
który występuje równocześnie z wytarciem przepustnicy stosując nowe
tulejki. Wymieniane zostają dysze, zawór pływaka jak i pływak. Całość
scalana jest na nowych uszczelkach

Regeneracja prądnic 32E

Proces regeneracji prądnicy rozpoczynamy od rozebrania prądnicy,
czyszczeniu elementów i weryfikacji stanu wirnika, uzwojeń, szczotek,
szczotko-trzymaczy oraz ułożyskowania. Wykonujemy pomiary rezystancji
wirnika oraz jego dynamiczne wyważenie, wyrównujemy powierzchnię
komutatora wirnika. Sprawdzone zostają pozostałe uzwojenia statora;
rezystancje cewek oraz rezystancje względem obudowy. Standardowo
wymieniamy łożyska, uszczelniacze oraz szczotki komutatora. Zakończeniem
regeneracji prądnicy jest jej praca na stanowisku testowym, które
pozwala dowolnie obciążyć prądnicę przez wiele godzin i na bieżąco
odczytywać parametry pracy takie jak prąd wyjściowy, prąd wzbudzenia,
napięcie wyjściowe czy określić rozkład temperatur za pomocą termowizji.

Regulator ładowania

W regulatorze regeneracji podlegają styki oraz sprężyny
określające charakterystykę pracy regulatora.
Regulator sprawdzany jest na stanowisku probierczym. Określane są jego
parametry pracy tj. napięcie załączenia, napięcie wyłączenia, rezystancje
styków oraz cewki. Regulator strojony jest wraz z prądnicą zapewniając
prawidłowe warunki pracy dla akumulatora jak i całej instalacji
elektrycznej motocykla.

Obróbka mechaniczna

  • Kompleksowa regeneracja silników Harley-Davidson

  • Regeneracja głowic motocyklowych

  • Spawanie aluminium, stali nierdzewnej i węglowej

  • Regeneracja zniszczonych elementów skrzyń biegów i korpusów silnikowych

  • Obróbka CNC

Serwis

  • Bieżące czynności serwisowe motocykli Harley-Davidson

  • Przeglądy oraz ocena techniczna stanu technicznego

  • Naprawy powypadkowe

  • Personalizacja

Renowacja

  • Kompleksowa renowacja motocykli zabytkowych

  • Profesjonalna regeneracja gaźników Linkert oraz Schebler

  • Dorabianie elementów zużytych lub brakujących według oryginału

Budowa motocykli typu custom

  • Budowa motocykli od podstaw lub w oparciu o komponenty dostarczone przez zleceniodawcę

  • Tuning mechaniczny

  • Przebudowa motocykli seryjnych

Import części zamiennych

  • Import części zamiennych z USA