Proces regeneracji silnika zaczynamy od weryfikacji stanu wszystkich powierzchni przylgni montażowych. W większości przypadków regenerujemy powierzchnie styku połówek karterów tak, aby wyrównać krzywizny powstałe w wyniku nieprawidłowego demontażu lub skręcaniu silnika z niewłaściwą siłą. Operacja ta jest każdorazowo niezbędna gdy mamy do czynienia z silnikami, w których lewa I prawa strona karteru nie pochodzą z jednego zestawu fabrycznego. W takiej sytuacji niezbędnym jest ponowne wykonanie płaszczyzn w miejscu styku z podstawami cylindrów tak, aby zachować wymaganą prostopadłość cylindrów z uładem korbowo-tłokowym. Całość obróbki mechanicznej zużytych komponentów jest przeprowadzana w naszym warsztacie.
Regenerację zaczynamy od czyszczenia i weryfikacji stanu gaźnika.
Wytarty gardziel przez przepustnicę zostaje roztoczony na wymiar nowej
nadwymiarowej przepustnicy. Usuwamy luz promieniowy osi przepustnicy,
który występuje równocześnie z wytarciem przepustnicy stosując nowe
tulejki. Wymieniane zostają dysze, zawór pływaka jak i pływak. Całość
scalana jest na nowych uszczelkach
Proces regeneracji prądnicy rozpoczynamy od rozebrania prądnicy,
czyszczeniu elementów i weryfikacji stanu wirnika, uzwojeń, szczotek,
szczotko-trzymaczy oraz ułożyskowania. Wykonujemy pomiary rezystancji
wirnika oraz jego dynamiczne wyważenie, wyrównujemy powierzchnię
komutatora wirnika. Sprawdzone zostają pozostałe uzwojenia statora;
rezystancje cewek oraz rezystancje względem obudowy. Standardowo
wymieniamy łożyska, uszczelniacze oraz szczotki komutatora. Zakończeniem
regeneracji prądnicy jest jej praca na stanowisku testowym, które
pozwala dowolnie obciążyć prądnicę przez wiele godzin i na bieżąco
odczytywać parametry pracy takie jak prąd wyjściowy, prąd wzbudzenia,
napięcie wyjściowe czy określić rozkład temperatur za pomocą termowizji.
W regulatorze regeneracji podlegają styki oraz sprężyny
określające charakterystykę pracy regulatora.
Regulator sprawdzany jest na stanowisku probierczym. Określane są jego
parametry pracy tj. napięcie załączenia, napięcie wyłączenia, rezystancje
styków oraz cewki. Regulator strojony jest wraz z prądnicą zapewniając
prawidłowe warunki pracy dla akumulatora jak i całej instalacji
elektrycznej motocykla.
Kompleksowa regeneracja silników Harley-Davidson
Regeneracja głowic motocyklowych
Spawanie aluminium, stali nierdzewnej i węglowej
Regeneracja zniszczonych elementów skrzyń biegów i korpusów silnikowych
Obróbka CNC
Bieżące czynności serwisowe motocykli Harley-Davidson
Przeglądy oraz ocena techniczna stanu technicznego
Naprawy powypadkowe
Personalizacja
Kompleksowa renowacja motocykli zabytkowych
Profesjonalna regeneracja gaźników Linkert oraz Schebler
Dorabianie elementów zużytych lub brakujących według oryginału
Budowa motocykli od podstaw lub w oparciu o komponenty dostarczone przez zleceniodawcę
Tuning mechaniczny
Przebudowa motocykli seryjnych
Import części zamiennych z USA